неделя, 21 ноември 2010 г.

„Аз се възстановявам и поддържам своето тяло в добро здраве”. - Луиз Хей

 Здравето

        Всяка година по три пъти настивам.
        Нивото на моята енергия е много ниско.
        Аз оздравявам бавно.
        Аз съм като магнит за алергиите.
        Болестите на сърцето са разпространени в семейството ми.
        Болестите ме преследват една след друга.
        Постоянно ме боли гърбът.
        Болките ми в главата никога не спират.
        Страдам от запек.
        Имам болни крака.
        Преследват ме травми.

Много от тези изказвания са Ви познати? Дайте да погледнем съжденията си за здравето.

Убедена съм, че ние способстваме за всяка болест на тялото. Тялото, както и всичко останало в живота, е отражение на нашите вътрешни мисли и убеждения. Нашето тяло винаги разговаря с нас, само ние да пожелаем да намерим време да го изслушаме. Всяка клетка, всеки елемент от нашето тяло реагират на всяка наша мисъл.
Когато ние откриваме, че менталният модел води след себе си болест, у нас се появява възможност да променим този модел, и, следователно, да се отървем от болестта. Повечето хора на съзнателно ниво не желаят да бъдат болни, само че всяка наша болест е учител. Болестта – това е начинът на тялото ни да ни съобщи, че в нашето съзнание има невярна идея. Понякога това, в което ние вярваме, това, което говорим, мислим или правим, не ни служи за нашето висше благо. Аз винаги си представям тялото, треперещо с всички сили, говорейки: „Моля ви, обърнете внимание!”
Понякога хората искат да са болни. Ние в нашето общество направихме болестта узаконен начин да избегнем отговорността или неприятните ситуации. Ако ние не можем да се научим да казваме „не”, то сме принудени да изобретяваме болестта, за да каже тя „не” вместо нас.
Преди няколко години аз прочетох интересен отчет. В него се твърдеше, че само 30% от пациентите спазват указанията на лекарите. Според мнението на д-р Джон Харисън, автор на очарователната книга „Обикни своята болест”, много хора отиват при лекаря единствено с целта да намалят и да облекчат острите симптоми, за да могат да изтърпят своята болест. Това е все едно да съществува негласно подсъзнателно споразумение между лекаря и пациента: докторът се съгласява да не лекува пациента, ако той си придаде вид, че изпълнява указанията му. Едната страна в това споразумение се задължава да плати, а другата – поема върху себе си отговорността, и, по този начин, всички са доволни.
Истинското изцеление включва в себе си изцелението на тялото, разума и духа. Аз съм убедена, че ако ние „излекуваме” болестта, без да обръщаме внимание на емоционалните и духовните прояви, съпровождащи това заболяване, то болестта ще се появи отново.

УПРАЖНЕНИЕ: Освобождаване на проблемите на Вашето тяло

            Вие сте готови да се разделите с тази потребност, която съдейства на Вашите здравословни проблеми? Ще се повторя: когато ние сме в състояние, което искаме да променим, първото, което трябва да се направи, – да се признае за това. Кажете: „Аз искам да се разделя с тази потребност в моето съзнание, която създава това състояние”. Повторете го още веднъж, когато мислите за такова състояние. Това е първата крачка в създаването на промените.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D