четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Моете бебе с удоволствие приема водорасли и коластра

неделя, 28 октомври 2007
Здравейте приятели, запознайте се с моето вече пораснало бебе Георги, което с удоволствие приема водорасли АFА, коластра, Бифидус и Есенциални Мастни Киселини (ЕМК).
Казвам се Мария Петърнейчева, в моето семейство обичаме и консумираме продуктите от юли 2004 г. По време на моята бременност и преди да забременея приемах непрекъснато водорасли, коластра, пробиотици и антиоксиданти, защото ми помогнаха да изчистя своя организъм, да укрепя имунната си система, да съм жизнена и работоспособна.
Работата ми е свързана с много пътуване, през цялото време на бременността се чувствах прекрасно, изпълнена с енергия и на практика работих до деня на раждането.Всекидневно приемах СуперЕнергийна храна, от 3 до 8 капсули Зелена енергия, Коластра- 4к., Суперантиоксидант – от 2 до 4 капсули , Коензим Q10 -1к., ЕМК - 40,50 капки дневно, а 4 часа след вечеря–-бифидус.И така 9 месеца, за целия период наддадох 13 килограма.
Приятелите ми не спираха да отбелязват,че не приличам на бременна, не съм "пълничка", а напротив бях твърде енергична и работоспособна, особенно в деветия месец, когато хората край мен си мислеха, че още съм в седмия. Родих по естествен начин.
В момента моят син е на седем месеца и от първия ден приема течна АФА и Бифидус, сега му давам АФА-1к., ЕМК - 3 до 8 капки, коластра - 1-2 к дневно.А чрез мен получава (още го кърмя с много добра кърма): СуперЕнергийната храна, Зелена Енергия, Коензим Q10 и още Коластра.Расте спокойно и лъчезарно бебе.
Дъщеря ми Елена е на 9 години, сутрин пие шейк с прясно изцеден сок от ябълки и СуперЕнергийна храна, 2-3к Зелена енергия,15к ЕМК и на път за училище взема два "бонбона" Коластра.Доволна съм , че дори да не изяде закуската в училище, тя до обяд е нахранена качествено.
Съпругът ми също приема с удоволствие продуктите. Горещо препоръчвам на всички родители - информирай те се, пробвай те! Този дар от бога - синьозелените водорасли АFА, ще направят вашите деца, и вас самите, здрави и усмихнати.Суперхраните на природата зареждат с енергия и сила, повярвай те ми!
Мария Петърнейчева, Пещера

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D