четвъртък, 28 април 2011 г.

НЕ ЗНАМ КАК БИХ МОГЛА ДА СЕ ЗАХВАНА С НЕЩО ДРУГО

Интервю с АЛЛА ПРОЖЕРИНА, директор от руската мрежа

- Как започна бизнеса си с АкваСорс в Москва при толкова голяма конкуренция?
- Когато взех решение да започна някакъв бизнес, вече се бях ориентирала към мрежовия маркетинг, но исках да намеря продукт, който не просто да бъде полезен и да помага на хората, а кардинално да променя качеството на живота. Продуктите АкваСорс подобряват не само физическото, но и душевното ни състояние. Това са продуктите, които искам да нося на хората и да виждам как им помагам.

- Имаш ли вече наблюдения как действат нашите продукти?
Например, една жена със СПИН, с много ниски левкоцити и страшна екзема, обхванала цялото й тяло - лице, ръце, крака - беше в ужасно състояние. Около месец след като започна да взима по няколко капсули на ден, всичко това се изчисти, а левкоцитите й са вече почти в нормата и тя сега е щастлива да се завърне от онзи ад. Това е нещо от областта на чудесата!

- Какво те привлече в продуктите на АкваСорс?
- Ефектите от употребата на продуктите и в моето семейство са забележителни - всички се подмладихме - и мъжът ми, и брат ми, и баща ми, и аз самата. Но най-вече майка ми, която е диабетичка и от 40 години е на инсулин, а кръвното й налягане стигаше до 220. Сега то е около 120, а дозата инсулин, която има нужда да приема, е с два кубика по-малко. Това подобрение не е само физическо, то има и голям психологичен ефект. Разбира се, когато виждам такива забележителни промени, не знам как бих могла да се захвана с нещо друго.

- А в самата компания?
- Освен продуктите, важно е да си сигурен, че компанията е легална. АкваСорс членува в Асоциацията на Директните Продажби в Русия, която от своя страна е член на европейската асоциация, регистрирана е на борса ОФЕКС в Лондон, изобщо отговаря на всички законови изисквания това има много голямо значение и е още една важна причина да я избера.

- Какво искаш да кажеш на българските дистрибутори?
- Откакто започнах да работя в Русия с АкваСорс, много често споменавам България. Първо, защото тази страна много ми допада, винаги я асоциирам със слънце, с доброта. Въпреки че не познавам много българи, чрез Петър (д-р Найденов) получавам потвърждение, че българите са добри, порядъчни хора. На мен ми е и много приятно да знам, че и Петър има същите цели като мен - да помага на хората и го прави вече толкова много години. На мен той лично, както и книгата му, ми служат за пример, който често давам на настоящи и потенциални дистрибутори, а и на други хора. Ще ми се да се срещам и да общувам с българските дистрибутори, които имат вече много сериозен стаж, да споделяме опита и успехите си и да търсим начини още по-бързо да развиваме дейността си, да можем да помагаме на повече хора да подобрят качеството си на живот и да направим нашата компания най-престижното име в мрежовия маркетинг.
АкваСорс заслужава това!





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D