четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Седемте златни ключа на Д-р Хироми Шиния за добро здраве

 
Бъдете дисциплинирани в храненето си! 
Не забравяйте - вие сте това, което ядете!
Използвайте тези ключове, за да опазите чудодейните ензими на вашето тяло, и се наслаждавайте на дълъг и здравословен живот!
1.ДОБРАТА ДИЕТА ВКЛЮЧВА:
  • 85 - 90 % храни на растителна основа:
  • 50% цели зърна, кафяв ориз, пълнозърнести макарони, ечемик, мюсли, пълнозърнест хляб и бобови растения, като соя, зелен фасул, нахут, леша, шарен боб, грах, черен, бял и розов боб 30% зелени и жълти зеленчуци и кореноплодни, като картофи, моркови и др.
  • 5-10% плодове, семена и ядки
  • 10-15% животински белтъчини (не повече от 85 - 115 гр. дневно):Всякакви риби, но за предпочитане са дребните риби. Птици: пилета, патици, пуйки - само в малки количества. Говеждо, агнешко, телешко - добре е да се ограничава или да се избягва. Яйца. Соево мляко, соево сирене, оризово мляко, бадемово мляко.
Хранителни добавки към диетата ви: билкови чайове, таблетки от морски водорасли, бирена мая, пчелен прашец и прополис, ензимни добавки.
Мултивитамини и минерални добавки, храни и вещества, които трябва да ограничавате или да избягвате: млечни продукти, като краве мляко, сирене, кисело мляко и др., японски зелен чай, китайски чай, английски чай , кафе,сладкиши и захар, никотин, алкохол, шоколад, мазнини и олио, обикновена трапезна сол (използвайте морска сол с незаменимите минерали)
Допълнителни препоръки за диетата: спрете да се храните и да пиете вечер 4-5 часа преди лягане, сдъвквайте всяка хапка 30-50 пъти, не яжте нищо между отделните хранения, с изключение на някой пресен плод, яжте плодове и пийте плодови сокове 30-60 минути преди основното хранене, яжте пълнозърнести, нерафинирани семена и зърнени храни, яжте повечето храна сурова или приготвена леко на пара. Загряването на яденето над 90 градуса убива ензимите, не яжте окислени храни.
2.ДОБРАТА ВОДА е от изключително значение за вашето здраве. Пийте вода с голяма редукционна сила, която не е замърсена от химически вещества. Пийте добра вода - минерална или твърда, която съдържа повече калций и магнезий и която поддържа в тялото оптимална алкална рН среда.
3. РЕДОВНО ОТДЕЛЯНЕ  - Изработете си навик да отделяте чревното съдържимо и да прочиствате редовно стомашно-чревната си система. Не вземайте лаксативи. Ако червата са ви трудно подвижни или желаете да извлечете токсините от черния си дроб, използвайте клизма с кафе. Този вид клизма е по-добра от прочистването на токсините от дебелото черво и от цялото тяло с диети за дезинтоксикация, защото не се образуват свободни радикали в кръвния ток.
4.УМЕРЕНИ ФИЗИЧЕСКИ УПРАЖНЕНИЯ - Правете подходящи за възрастта и физическото ви състояние упражнения - това е полезно и необходимо за доброто здраве, но пренатоварените физически упражнения може да предизвикат производство на свободни радикали и да увредят тялото ви.Някои добри упражнения са ходенето пеша (около 5 км), плуването, тенисът, колоезденето, голфът, упражненията за мускули, йогата, бойните изкуства и аеробиката.
5. АДЕКВАТНА ПОЧИВКА
  • Вечер си лягайте по едно и също време и спете 6 - 8 часа непрекъснат сън.
  • Не яжте и не пийте 4 или 5 часа преди лягане вечер. Ако сте гладен или жаден, може да изядете парче плод до час преди лягане, тъй като плодовете се смилат лесно.
  • Подремвайте около 30 минути след обяд.
6.ДИШАНЕ И МЕДИТАЦИЯ - Практикувайте медитация. Практикувайте дълбоко коремно дишане 4-5 пъти на час. Издишването трябва да бъде два пъти по-дълго от вдишването. Това е много важно, защото дълбокото дишане спомага тялото да се освободи от токсини и свободни радикали. Носете свободни дрехи, които не затрудняват дишането ви. Вслушвайте се в собственото си тяло и бъдете добър към себе си.
7.РАДОСТ И ЛЮБОВ - Радостта и любовта ще стимулират вашия ензимен фактор, понякога по чудодеен начин. Отделяйте всеки ден време за чувство на благодарност. Смейте се. Пейте.Танцувайте. Живейте активно и пълноценно и посвещавайте живота, работата и мислите си на онези, които обичате от цялото си сърце.
Източник: http://integrabg.info