четвъртък, 22 януари 2015 г.

Невероятната история на Теодор Троев - журналист, пътешественик и лидер в "АкваСорс"

 
08.06.2014год. - Пловдив - Лидерски семинар на "АкваСорс"


"- Как човек се отказва от успешна кариера в Лондон и Ню Йорк, за да се върне в България?  

- Освен в Ню Йорк, където прекарах известно време в издателската империя "Конде Наст Пъбликейшънс", над 10 години бях в Лондон. Там се сбъдна и една от мечтите ми - приеха ме за първия български член на Кралското географско дружество, срещнах някои от най-големите изследователи на нашето време. Работех в реномирани вестници, в страна с установена демокрация, но животът там се оказва друго предизвикателство. В свят, където времето е пари, осъзнавах, че мога да прекарам остатъка от живота си в омагьосания кръг на непрекъсната работа, за да свържа двата края. За да си “купя” време и да се наслаждавам на свободата да правя това, което наистина обичам, реших да спра да работя за пари и да накарам парите да работят за мен. 

Тогава ли открихте земния рай Кламат?

- Страстта ми към свободата ме отведе  до езерото Кламат в Орегон  и ми даде нова насока в живота. Езерото е наистина едно от райските кътчета на планетата. Там виреят синьозелените водорасли - смятат ги за най-пълноценната храна, най-добрия източник на слънчева енергия, протеини и микроелементи. Заснехме документалния филм “Надежда, наречена Кламат” в екип със Симеон Идакиев и Николай Йотов - също пловдивчанин, филмов режисьор, с когото навремето бяхме заедно в клуб "Пътешественик". Написах и книга за Кламат. Така направих нова стъпка към свободата, шанс да си “купя”  време, за да пътувам, да пиша книги.
"


Цялото интервю можете да прочетете в: http://www.marica.bg

Вижте още: 

"НАДЕЖДА НАРЕЧЕНА КЛАМАТ" - автор Теодор Троев  

StartUP@Plovdiv - Teodor Troev - Собствен бизнес - Мрежов маркетинг  


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D