петък, 11 март 2016 г.

ИСТОРИИ НА УСПЕХА в http://www.bdsa-bg.com - ТЕОДОР ТРОЕВ - основоположник на дистрибуторската мрежа на британската фирма АкваСорс в България и в други европейски страни

 

 08.06.2014год. - Пловдив - Лидерски семинар на "АкваСорс"

 

"ТЕОДОР ТРОЕВ - основоположник на дистрибуторската мрежа на британската фирма АкваСорс в България и в други европейски страни


Пътешествал в над 60 страни, автор на книги, журналист за авторитетни издания като Financial Times, Geographical. Участвал в експедиции по следите на древни пътешествия. Първият българин - член на Кралското географско дружество в Лондон.
В моя живот мрежовият маркетинг бе една от поредните стъпки към свободата...
В младежките ми години не беше лесно да пътуваш зад граница. Първата стъпка към свободата беше да превърна моята страст – ветроходството – в начин на живот. В продължение на десет незабравими години бях на плавания по следите на легендарни пътешествия като Аргонавтика и Одисея.
Поредна стъпка към свободния свят бяха десетина години в Ню Йорк и Лондон. Свят, където времето е пари! Осъзнах, че мога да прекарам живота си в омагьосания кръг на непрекъсната работа.
За да си "купя" време и да се наслаждавам на свободата да правя неща, които обичам, потърсих начин как да спра да работя за пари и да накарам парите да работят за мен.
Това ме доведе до мрежовия маркетинг. Когато попаднах в Лондон на "АкваСорс", бях узрял за идеята, че в живота ми е нужна промяна.
Този нов бизнес ми даде шанс да имам време да се радвам на живота! Имах привилегията да се срещна с личности като Том /Биг Ал/ Шрайтер, Ранди Гейдж, Брайън Трейси, Робин Шарма, Уес Линдън… и да изкарам курс с персонален съветник от екипа на Робърт Кийосаки.
Опитът ми да работя в екип ми помогна в мрежовия маркетинг.
В плаванията с международни екипажи бях осъзнал колко важна е екипната работа. Основният ми принцип при създаване на мрежата на "АкваСорс" беше да се събирам с хора, по-умни и способни от мен в някакво отношение. И в момента, в който ставаше ясно, че могат да управляват кораба – своя бизнес – да ги оставям сами да бъдат Капитани на екипажите си!"
Източник: http://www.bdsa-bg.com
 
Семинар на АкваСорсТеодор ТроевТърся си сътрудници!http://margaritakoleva.blogspot.bg/2015/10/blog-post_31.html
Публикувахте от Здраве, успех, свобода в 17 октомври 2015 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря Ви за коментара :D